a
Fără categorie

Importanța optimizării SEO pentru business-ul tău

- - 11- 15 vizualizari

Multe branduri și companii știu (sau cred că știu) că au nevoie de optimizare SEO pentru proprietățile lor digitale și beneficiile pe care le vor obține de la acea activitate de SEO implementată în numele lor de către o agenție SEO specializată.

SEO va îmbunătăți cu siguranță căutarea și vizibilitatea site-ului, dar ce altă valoare reală oferă? De ce SEO  oferit de Oblyo Digital Agency este atât de important?

Iată câteva motive care ar trebui să clarifice eventualele nelămuriri avute, indiferent de dimensiunea industriei sau a afacerii. De asemenea, veți înțelege de ce aveți nevoie de optimizare SEO pentru a duce brand-ul la nivelul următor.

Căutarea organică este cel mai adesea sursa primară a traficului pe site

Cercetarea organică reprezintă o parte importantă a performanței site-ului celor mai multe companii, precum și o componentă critică a canalului cumpărătorului și, în cele din urmă, obținerea de către utilizatori a unei conversii sau a unui angajament.

După cum știu marketerii, Google deține o parte semnificativ mai mare din piața de căutare decât concurenții precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo și mulți, mulți alții.

Asta nu înseamnă că toate motoarele de căutare nu contribuie la vizibilitatea unui brand, o fac, doar că Google deține aproximativ 75% din piața de căutare globală. Este lider clar și, prin urmare, orientările sale trebuie urmate.

Dar restul de 25% din piața deținută de alte motoare este în mod evident valoroasă și pentru branduri.

Google, fiind cel mai vizitat site din lume (și mai ales în Statele Unite), se întâmplă, de asemenea, să fie cel mai popular furnizor de e-mail din lume (cu peste 1 miliard de utilizatori). Nu mai vorbim de faptul că YouTube este cel de-al doilea motor de căutare cel mai mare.

Știm că o majoritate clară a lumii care are acces la internet vizitează Google cel puțin o dată pe zi pentru a obține informații.

Fiind foarte vizibilă ca resursă de încredere a Google și altor motoare de căutare va funcționa întotdeauna în favoarea unui brand. O optimizare SEO de calitate și un site de înaltă calitate implică existența unor brand-uri.

SEO construiește încredere și credibilitate

Scopul oricărei experiențe SEO este de a stabili o bază solidă pentru un site frumos, cu o experiență curată și eficientă a utilizatorului, ușor de descoperit în căutare, datorită încrederii și credibilității brandului și a proprietăților sale digitale.

Multe elemente intră în stabilirea autorității în ceea ce privește motoarele de căutare precum Google. În plus față de factorii menționați mai sus, autoritatea este acumulată în timp, ca urmare a unor elemente precum:

Profiluri de backlink de calitate.

Comportamentul pozitiv al utilizatorilor.

Semnale de machine learning (învățare automată).

Elemente optimizate on-page și conținut.

Dar stabilirea acestei autorități va face mai mult pentru un brand decât majoritatea, dacă nu toate, celelalte optimizări digitale. Problema este că este imposibil să construim încredere și credibilitate peste noapte – la fel ca viața reală. Autoritatea este câștigată și construită în timp.

Stabilirea unui brand ca autoritate necesită răbdare, efort și angajament, dar se bazează și pe oferirea unui produs sau serviciu valoroase, care să permită clienților să aibă încredere în brand.

O optimizare SEO bună înseamnă și o experiență mai bună a utilizatorului

Toată lumea dorește o clasare mai bună în domeniul organic și o vizibilitate maximă. Puțini realizează că experiența optimă a utilizatorilor reprezintă efortul mare de a ajunge acolo.

Google a învățat cum să interpreteze o experiență favorabilă sau nefavorabilă pentru utilizatori, iar experiența pozitivă a utilizatorului a devenit un element esențial pentru succesul unui site.

Clienții știu ce vor. Dacă nu o găsesc ce vor, va apărea o problemă. Și performanța va suferi.

Un exemplu clar în ceea ce privește construirea unei experiențe puternice pentru utilizatori este modul în care Google a devenit din ce în ce mai mult un motor de răspuns, oferind utilizatorilor datele solicitate direct pe site-urile SERP (paginile cu rezultatele motorului de căutare).

Intenția este aceea de a oferi utilizatorilor informațiile pe care le caută în mai puține clicuri, rapid și ușor.

Optimizarea SEO de calitate încorporează o experiență pozitivă a utilizatorului, lăsând-o să funcționeze în favoarea unui brand.

Mijloacele SEO locale cresc implicarea, traficul și conversiile

Odată cu creșterea și dezvoltarea dominației traficului pe mobil, căutarea locală a devenit o parte fundamentală a succesului afacerilor mici și mijlocii.

Strategia SEO locală vizează optimizarea proprietăților dvs. digitale pentru o anumită apropiere, astfel încât oamenii să vă poată găsi rapid și ușor, ajutându-vă să fiți cu un pas mai aproape de încheierea unei tranzacții.

Optimizările locale se concentrează pe anumite orașe și regiuni pentru a stabili un mediu viabil pentru mesajele de brand ale unui brand la nivel local.

Profesioniștii SEO fac acest lucru optimizând site-ul brand-ului și conținutul acestuia, inclusiv citările locale și backlink-urile, precum și înregistrările locale relevante pentru locația și sectorul de afaceri care aparține brand-ului.

Pentru a promova angajamentul la nivel local, profesioniștii SEO ar trebui să optimizeze panoul pentru graficul de cunoștințe al unui brand, înregistrarea din Google My Business și profilurile de social media, la început.

De asemenea, ar trebui să se pună accent puternic pe recenziile utilizatorilor pe Google, precum și de pe alte site-uri de recenzii, cum ar fi Yelp, Home Advisor și Lista Angie (printre altele), în funcție de industrie.

SEO influențează ciclul de cumpărare

Clienții fac propriile cercetări. Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje ale internetului din perspectiva cumpărătorului.

Folosind tactici SEO pentru a vă transmite mesajul referitor la ofertele bune, produsele și / sau serviciile revoluționare, precum și importanța și fiabilitatea a ceea ce oferiți clienților veți schimba jocul.

De asemenea, SEO va afecta, fără îndoială, ciclul de cumpărare într-un mod pozitiv atunci când este făcut bine.

Brand-urile trebuie să fie vizibile în locurile în care oamenii au nevoie de ele pentru o conexiune demnă de realizat. Optimizarea SEO locală îmbunătățește vizibilitatea și permite clienților potențiali să găsească răspunsurile, iar companiile să oferă acele răspunsuri.

Cele mai bune practici SEO sunt întotdeauna actualizate

Este minunat să se implementeze tactici SEO pe site-ul unui brand, dar dacă este vorba despre un angajament pe termen scurt (constrângeri bugetare etc.) și site-ul nu este reevaluat în mod consecvent în timp, acesta la un moment dat nu se va mai putea îmbunătăți din cauza altor obstacole.

Modul în care lumea căutării evoluează, în principiu la discreția Google, necesită o monitorizare constantă pentru ca schimbările să rămână înaintea competiției și, sperăm, pe Page 1.

Să fie proactive și să monitorizeze modificările majore ale algoritmului este întotdeauna în beneficiul brandurilor care fac acest lucru.

Știm că Google face mii de modificări ale algoritmului pe an. Dacă ranking-ul scade, va fi extrem de dificil să vă reveniți. Experții SEO de la o agenție SEO specializată vă pot ajuta să evitați asta.

Înțelegerea SEO vă ajută să înțelegeți mediul web

Datorită mediului mereu în schimbare, care este World Wide Web, poate fi o provocare să rămâneți în fruntea schimbărilor când au loc.

Dar menținerea în partea de sus a SEO include să fiți în vizorul schimbărilor majore care au loc în căutare.

Cunoașterea mediului web, inclusiv tactica utilizată de alte companii locale și concurente, va fi întotdeauna benefică pentru aceste brand-uri.

SEO este relativ ieftin

Sigur, costă bani. Dar SEO este relativ ieftin în marea schemă a lucrurilor, iar câștigul va fi cel mai probabil considerabil în ceea ce privește beneficiile unui brand și linia de jos.

Acesta nu este un cost de marketing, aceasta este o adevărată investiție în afaceri. Implementarea optimă a unei strategii de optimizare SEO vă va menține pe linia de plutire pentru anii următori. Și, la fel ca majoritatea lucrurilor din viață, va fi mai bine doar dacă veți investi și îi veți acorda atenție.

Este o strategie pe termen lung

SEO poate (și, sperăm să o facă) să aibă un impact notabil în primul an de acțiune și multe dintre aceste acțiuni vor avea un impact care va dura mai mult câțiva ani.

Pe măsură ce piața evoluează, este mai bine să urmăriți îndeaproape tendințele și schimbările. Dar chiar și un site care nu a fost bine optimizat se va îmbunătăți în urma celor mai bune practici SEO de bază.

Și cu cât perioada de optimizare SEO, efortul și bugetul vor fi mai mari, cu atât mai bine și mai mult un site va un candidat demn  pe piață sa.

Este cuantificabil

În timp ce SEO nu oferă  un ROI mai ușor de calculat, ca de exemplu căutarea plătită, puteți măsura aproape orice, analizând și efectuând o urmărire corespunzătoare.

De asemenea, merită înțeles modul în care anumite acțiuni ar trebui să afecteze performanța și creșterea, și sperăm că le vor face. Orice SEO bun va urmări aceste îmbunătățiri.

De asemenea, brandurile doresc să știe și să înțeleagă unde s-au aflat, unde sunt și unde merg în termeni de performanță digitală, în special pentru SEO atunci când colaborează cu o persoană / companie plătită să execute SEO în numele său.

Nu există o modalitate mai bună de a arăta succesul SEO-ului. Știm cu toții că datele nu mint niciodată.

SEO scoate noi oportunități la lumină

SEO de înaltă calitate va găsi întotdeauna un mijloc de a descoperi și de a folosi noi oportunități pentru ca brandurile să nu fie doar descoperite, ci să strălucească.

Oferind SEO de calitate pentru branduri înseamnă scufundarea unei echipe SEO în tot ceea ce este acel brand. Este singura modalitate de a comercializa într-adevăr un brand cu pasiunea și înțelegerea pe care părțile interesate ale brandului le au pentru el.

Cu cât este mai bine înțeles un brand, cu atât vor apărea mai multe oportunități pentru a îl ajuta să prospere. Același lucru se poate spune despre SEO.

Dacă nu sunteți pe pagina 1, nu câștigați click-ul

Nu este un secret în lumea SEO că, dacă nu sunteți pe pagina 1, probabil că nu câștigați jocul de căutare organică.

Un studiu recent arată că primele trei poziții de ranking în căutarea organică au ca rezultat aproape 40% din totalul clicurilor, în timp ce până la 30% din totalul rezultatelor obținute pe paginile 1 și 2 nu sunt deloc accesări.

Ce înseamnă asta? Două lucruri:

Dacă nu sunteți pe pagina 1, trebuie să fiți.

Există încă prea multe situații când un utilizator introduce o interogare de căutare și nu poate găsi ceea ce caută exact.

Concluzie

Implementarea unei  strategii de optimizare SEO puternice și de calitate pe site-ul unui brand și a proprietăților digitale va fi întotdeauna benefică pentru acel brand și pentru eforturile sale de marketing.

Este considerată o tehnică de marketing „new age”, dar este critică pentru prezența web a unui brand în această perioadă, mai ales că datele disponibile și concurența continuă să crească.

11 recommended
15 vizualizari
bookmark icon
Alte articole de

Viitorul Romaniei


Bookmark?Remove?

Povestea profesoarei care a schimbat sistemul de învățământ din România. Violeta Dascălu: „Sistemul permite multe lucruri dacă vrei. Poți să te plângi sau poți să le faci”

-

Violeta Dascălu, directoare din anul 2008 a Școlii Generale ”Ferdinand I” este una dintre puținele persoane care încearcă, într-adevăr, să schimbe fața învățământului din România, impunând proiecte alături de ONG-uri și instituții de stat. Poartă o dragoste de... Mai mult »