Dragoș Hâncu a fost un om care a picat în patima jocurilor. A renunțat la tot, bani, viață socială ca să se joace.
Dragoș Hâncu: Au fost niște perioade în care mâncam eugenii cu apă de la robinet, pentru că nu mai aveam nici un ban. Eu eram fericit și mă jucam în continuare. De fapt nu am avut bani pentru că mă jucam foarte mult.
S-a adunat de pe jos, s-a scuturat și atunci a decis să facă bani din pasiunea sa pentru jocuri. În 2005, Dragoș Hâncu se angajează la Gameloft ca producător de jocuri, apoi se mută la Electronic Arts. În 2013 ia însă o nouă decizie radicală – își face propria companie de producție, Amber Studio, pe baza unei promisiuni că va lucra pentru Disney. A investit aproape 50 de mii de euro, pentru câteva calculatoare și salariile pe șase luni pentru doi colegi programatori pe care i-a luat parteneri în afacere și a sperat că va veni și câștigul care să-i acopere măcar investiția.
Dragoș Hâncu: Disney a fost foarte impresionată cu munca pe care am prestat-o și uite așa totul s-a transformat într-o avalanță, am mers mai departe, un pilot s-a tranformat în două proiecte, două s-au transformat în patru, am scalat de la o garsonieră la o camera de 30 m pătrați, după la un penthouse de 140 metri pătrați și toate au devenit pe rând neîncăpătoare.
Graficienii și programatorii studioului din București creează acum jocuri pentru Disney, dar și alte studiouri celebre, printre care și Fox Digital Entertainment, divizia Twentieth Century Fox. În mai puțin de cinci ani business-ul a crescut de la doi programatori la 280 de oameni.
Articolul integral pe Digi24.