Într-un an în care industria HoReCa a fost pusă pe butuci din cauza pandemiei de coronavirus, Ioana Burcea şi Andrei Sota, doi tineri antreprenori, au investit 30.000 de euro în Edesia, o platformă ce aduce în acelaşi loc furnizorii de servicii şi bunuri din HoReCa.
Proiectul se află în faza de testare în mai multe restaurante din Bucureşti şi se estimează că va avea peste 200 de conturi active în primul an de funcţionare, investitorii mizând pe nevoia eficientizării activităţii companiilor după mai multe luni de pierderi generate de criza sanitară.
„Platforma iţi permite să plasezi comenzi pentru materie primă, făcând astfel trecerea de la pix şi hârtie la un mediu digital optimizat. Aplicaţia centralizează toate ofertele din piaţă într-o manieră transparentă şi uşor de accesat. Este ‘the big picture” al unui business, care îţi dă claritate şi te susţine să iei cele mai bune decizii ca să creşti afacerea într-un mod sănătos”, explică Ioana Burcea, investitor în marketplace-ul Edesia, potrivit Business Magazin.
În cazul furnizorilor, marketplace-ul Edesia simplifică procesul de ofertare, ajutându-i să ajungă la un număr cât mai mare de clienţi, eliminând costurile generate de echipele de vânzări în teren. Aplicaţia le dă posibilitatea să interacţioneze cu clienţi noi şi să lucreze la capacitate maximă de la distanţă.
Află mai multe detalii despre povestea celor doi antreprenori, aici.