Experience Bucharest este cel mai mare proiect de promovare a turismului în București, care și-a pus amprenta pe imaginea țării noastre, cel puțin din perspectiva tinerilor bloggeri, influenceri, social media experts, care i-au pășit pragul și care au vrut neapărat ca prietenii lor de pe internet să afle despre minunățiile orașului.
Pentru un bucureștean, turul este cu atât mai fascinant în momentul în care realizezi că frecventezi zilnic locuri fără să le știi povestea, fără să știi ce se întâmplă de fapt cu ele
Cum a luat naștere proiectul?
Proiectul s-a născut ca o pasiune comună a peste 100 de voluntari ai Travel Massive Romania, împreună cu influenceri și organizatori locali, cu pasionați de călătorie și istorie.
”Online-ul și social media au devenit canalele principale pentru a atrage turiști în cele mai de succes destinații din lumea întreagă. România si Bucureștiul au nevoie de prezență în mediul online și de cât mai multă promovare. În acest context, #ExperienceBucharest este un proiect unicat ce va oferi vizibilitate orașului București ca destinație turistică prin generarea unui conținut cât mai divers, în diferite limbi străine și pe diferite canale online: articole, presă scrisă internațională, Instagram, Facebook și Twitter. Conținutul generat va ajunge la o audiență internațională de peste 50 de milioane de persoane din întreaga lume. Ca și exemplu, doar 4 dintre participanți însumează pe canalul de Instagram un număr de 3.490.000 de urmăritori!”, declară fondatorul proiectului Tudor Maxim.
Experience Bucharest pun la dispoziție 13 tururi din care îl poți alege pe cel care te interesează cel mai mult. Așadar:
Turul Comunismului
Rroma Heritage TourCum a devenit București „Micul Paris”Monarhia vs. comunism
Viața reală în vecinătatea giganților.!
Centrul Regal
Turneu comunist
Traseul evreiesc
Vechile legende și povestiri ale orașuluiSăritură în BucureștiPoveștile ascunse ale Cimitirului BelluDescoperiți comoara orașului vechi
Pe 5 noiembrie, la finalul celor 3 zile de plimbări, distracție, istorie și vizitat, proiectul se încheie cu o conferință la care participă 50 de influenceri internaționali invitați să promoveze Bucureștiul ca destinație turistică.
Proiectul este susținut de Primăria Municipiului București prin Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic.