Cum vor transforma milenialii viitoarele locuri de muncă

- - 15- 56 vizualizari

Milenialii, generația Y, sau doar copiii din anii 80 și 90, au multe caracteristici care îi disting de generațiile  de dinainte și după. Poate că unul dintre cele mai importante lucruri este acela că până în 2020 vor ocupa jumătate din locurile de muncă din lume.

O mare parte dintre ei nu vor fi doar angajați într-o anumită companie, ci vor ocupa și posturi de conducere. Ei au crescut într-o perioadă de schimbări extrem de rapide care a modelat în ei priorități și așteptări diferite, spre deosebire de alte generații.

Milenialii sunt concentrați pe a își construi o carieră, urmând drumul lor specific, dezvoltând abilități care să le garanteze siguranța locului de muncă. Ambițiile lor de a gestiona mulți oameni sunt destul de scăzute, dar în schimb, banii și obiectivele lor personale sunt pe primul plan. Ei preferă să comunice, să socializeze și să se distreze online, deoarece internetul le oferă o intimitate mai mare.De aceea locurile publice, precum cazinourile și magazinele fizice, au trecut în lumea digitală. Generația Y nu a uitat să se distreze, dar hobbyurile lor se regăsesc pe net.

Despre jocurile online preferate de milenialii aflați mai mult aici și vă veți convinge că nici un domeniu nu a rămas neatins de influența lor. Cine nu ar vrea să fie recunoscut, ascultat și evaluat la locul de muncă? Fără îndoială că toată lumea,dar într-un fel Generația Y are nevoie mai mare. De-a lungul anilor și schimbarea de generații semodifică comportamentul, nevoile și așteptările angajaților fața de liderii lor.

Cuvinte precum„formatori“ și „susținere“ au început să se asocieze cu un stil de management mai eficient. Acestea sunt câteva dintre lucrurile la care ne învață coaching-ul. Acest parteneriat creativ îi ajută pe manageriiîn dezvoltarea lor, dar în același timp le arată cum, folosind metode de coaching, își pot stimula angajații tineri și pot avea un efect pozitiv asupra generației Y.

Milenialii nu țin neapărat să fie lideri, dar se opun și conducerii standard. Ceea ce doresc este un parteneriat, deoarece ei sunt capabili să abordeze problemele în moduri inovative prin care săsporească productivitatea companiei și să îmbunătățească întregul proces tehnologic.

Tinerii fac totul cu pasiune și vor să se implice în rezolvarea problemelor companiei. Exact datorită acestor abilitați, liderii companiilor caută diferite metode să-i atragă și să-i facă parte din echipa sa.

Milenialii caută un mediu de lucru flexibil. Ei nu sunt de acord să respecte un program de muncă strict, stând într-un birou. Această generație preferă un serviciu mai liber, care le oferă posibilitatea să lucreze de la distanță, având și un program mai lejer.Indiferent dacă le place sau nu, liderii companiilor trebuie să facă schimbări pentru a profita de unele dintre calitățile unice ale celor mai tineri angajați.

Companiile trebuie să-și adapteze strategiile și filozofia la momentul în care trăim. Liderii trebuie să înțeleagă că mulți milenialii pot avea o stimă de sine mai mică decât arată.

Ei sunt dornici să obțină lucrurile pe care le doresc și să facă fațăprovocărilor cu care se confruntă. Ei suferă de dependență de telefoane și de rețelele sociale, ceea ce duce la dificultăți în construirea unor conexiuni profunde și semnificative. Milenialii sunt o generație remarcabil de tolerantă. În general, ei acceptă mai ușor oamenii diferiți.

Deși nu se opun banilor și capitalismului, ei par să aibă o dorință mai puternică de a le folosi pentru cauze bune, sunt atrași de companii care dau o parte din profiturile și resursele sale oamenilor aflați în dificultate. În timp ce multe generații anterioare au un serviciu pe care nu-l plac, suportând în tăcere, generația Y are curajul și capacitățile necesare pentru a părăsi rapid locul de muncă care nu-i aduce satisfacția necesară. Fiecare generație are un semn distinctiv și o modalitate de a percepe lumea. Unele dintre aceste caracteristici sunt pozitive, altele sunt negative, iar altele sunt neutre.

Generația de mileniali are trăsături specifice de personalitate care îi stresează pe angajatori. Multe companii ar beneficia direct de aptitudinile unice dobândite de mileniali, datorită educației lor. Generația Y, de exemplu, a crescut odată cu rețelele sociale. Ei și-au petrecut literalmente toată viața construind propriile branduri și înțeleg intuitiv modul în care funcționează branding-ul. Profitați de asta!

Creșterea într-o lume a satisfacției imediate are dezavantajele sale, dar și un imens avantaj.

Milenialii sunt receptivi la schimbări și sunt mai flexibili decât generațiile anterioare. Generațiile vechi par săprefere stabilitatea față de incertitudine. Dacă există un proiect sau un loc de muncă care necesită multe viraje rapide, decizii abstracte chiar și riscuri – să le dea Milenialilor. Puneți-i pe linia frontului în vânzări și lăsați colegii mai experimentați să-i sprijine în construirea unor relații mai strânse cu clienții potențiali. Acest lucru va echilibra dinamica echipei și cele două generații vor învăța una de cealaltă.

Fără îndoiala nevoile milenarilor modelează locul lor de munca si vor stabili noi standarde de conducere care să pregătească lumea pentru următorul pas al dezvoltării – Generația Z.

 

15 recommended
comments icon 0 comments
56 vizualizari
bookmark icon
Alte articole de

Viitorul Romaniei


Bookmark?Remove?

Victorița Axinescu, wedding planner: „Românii au o adevărată obsesie pentru nunți, dar nu în sensul cultural, mioritic, ci cât se poate de cotidian!”

-

Victorița Axinescu a absolvit Facultatea de Psihologie din cadrul Universității București în anul 2008, dar nu a fost deloc tentată de ideea să-și continue studiile pentru a deveni terapeut. Așa că imediat după terminarea facultății, a început să lucreze în do... Mai mult »